Wednesday, January 23, 2008

Med Stine som det store forbildet:

Googling av "Hans Magnus er" gav følgende treff på de 10 første:

1 Hans Magnus er kul!
2 Hans Magnus er en populær gutt (...)
3 Hans Magnus er den eneste som skriver her (...)
4 Hans Magnus er i ekstase!
5 Hans Magnus er en herlig profil og må oppleves!
6 Hans Magnus er veldig glad i drabantbyer (...)
7 Hans Magnus er H O T hot! <3
8 Hans Magnus er datan din ei dame?
9 Hans Magnus er lokalisert i RÅDE kommune i Østfold fylke.
10 Hans Magnus er lokalisert i Gjøvik kommune i Oppland fylke.


Kanskje ikke så helt enig i nummer 6, men det er vel slettes ikke det eneste å sette fingeren på her! Mest riktig er vel til tider 9'eren og 10'eren! Og 3'eren kunne forsåvidt passa til facebook-wallen for tentro Filla Oslo..

4 Comments:

Blogger Charlotte said...

Kjære storebror! Blogger du!? Det likte jeg å se :) Liker looken på bloggen din også.. Jeg har nettopp surfet gjennom Bratgjerd og Wallin sine blogger og oppdaget til min gledelige overraskelse at du er her og. La deg til og med til på sida mi. Ja.. den friheten føler jeg at jeg har rett til å ta meg.

Gleder meg til i kveld! Det er alltid koselig å henge med deg. Dessuten har jeg husket på deg i dag.. og jeg bare forventer at alt har gått topp! :D Gud er med så vi kan :D midt i ho-ho vet du!

30 January, 2008 14:36  
Blogger Charlotte said...

Nå er det på tide å gjenopplive her! -Jeg har en veldig jentete oppfordring til deg på bloggen min.. Men siden du tok utfordringen om denne lista, så tar du vel en til ;)

05 November, 2008 00:26  
Anonymous Anonymous said...

I want not approve on it. I regard as nice post. Especially the title-deed attracted me to be familiar with the unscathed story.

16 January, 2010 03:57  
Anonymous Anonymous said...

Good fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

20 January, 2010 01:42  

Post a Comment

<< Home