Tuesday, March 21, 2006

Hva livet lærte meg..

De fleste mennesker lærer ett eller anna i løpet av livet sitt. Her er resultatet av mine 22 første leveår, samlet i 10 naturlover.

1 Ikke løp til bussen. Da kommer den alltid for sent.
2 Sjekk om det er dopapir nok, før du setter deg for godt til rette på porselenet
3 Ikke bind deg til et mobilabonnement fra Telenor med 18 måneders bindingstid
4 Ikke legg deg og sov med våte klær
5 Votter er varmere enn hansker
6 Ikke dra på lange bortekamper for å se på HamKam. Da taper de.
7 Stå opp med det høyre beinet først
8 Melk som har gått ut på dato har virkelig gått ut på dato
9 Søppel bør tømmes minst ukentlig
10 Ta med studentbevis på toget, selv på korte turer


I tillegg. Bibelen ble skrevet før min tid, derfor kan jeg ikke ta æren for noe derfra. Men Bibelen gir mange fantastiske råd! "Søk først Guds rike, så skal du få alt annet i tillegg" er et kjempetips.

2 Comments:

Blogger Amalie said...

Hehe.. Det er hjernen sin det! mye du har lært da :P Er ikke dette noe du liksom skal lære bort til yndre kusiner?! Hæ?! :P Jeg løper ALLTID til bussen...

26 April, 2006 23:28  
Anonymous Anonymous said...

Ja mange gode tips her ja.. Fin blogg du har

25 May, 2006 13:34  

Post a Comment

<< Home