Thursday, February 02, 2006

Let's start with the very beginning..

a very good place to start.
Jeg er en blogger. 02.02.2006. Det er 8 år siden Norges Cubling Forbund ble stiftet. Cato har bursdag i dag. Jeg har tatt mine første fingeravtrykk. Og jeg er blitt en blogger.

I går var nesten en like stor dag. Hamar Kommunestyre vedtok å bygge en ny stadion i Hamar, ærverdige, legendariske Briskeby skal bli Østlandets nye signalbygg. Med 10 200 tilskuere skal HamKam overta fotballtronen i Norge. Og det startet bra, HamKam vant 5 - 0 mot Kongsvinger den dag i går.
Og ikke minst: Mari og jeg var på West Side Story i går. Det var meget gøy. Og veldig bra. Kunne bare mannen som satt foran oss gredd håret så det ikke sto opp og ut og dekket sikten vår.

Nok for denne gang. Skole kaller. Nye gjerningsmenn skal møte sin skjebne.

Med fred, Hansmagnus.

2 Comments:

Blogger tingaling said...

Yeahyeah, godt å se du slenger deg på trenden - og enda bedre at jeg er første som kommenterer! :D WestSideStory faktisk, du må være skikkelig forelsket.. :D Vi slikkes!
/c

02 February, 2006 16:26  
Blogger Stine said...

jess!
konge!
dette har e venta på!
e skal lage en link til min blogg. har bare isje tid akkurat nå. skal trene. ja, d stemmer. min 7 gang faktisk! (pliis vær litt imponert nå)..
jess!

03 February, 2006 14:42  

Post a Comment

<< Home