Friday, March 03, 2006

Uke 9

Så er vi i gang med en ny serie. En kommende tradisjon. En tradisjon som skal føres inn gjennom ubrutte rekker.
Men ja. Hver uke kåres altså Ukens vaffel med brunost og Ukens aprikoskompott. Vaffel med brunost er en hederstittel, grunnet min lengsel etter vaffel med brunost akkurat nå. Ukens aprikoskompott er noe i nærheten av det motsatte. Prisen gis til den eller de som innværende uke fortjener å måtte spise litt aprikoskompott. Og det unner vi vel ingen? (Takk til Fladsrud for konseptet)

Så er vi i gang.

Ukens vaffel med brunost: Rett og slett MariTherese.

Ukens aprikoskompott: I hard konkurranse med Kenneth Dokken som har forlatt HamKam: Oslo Sporveier, representert ved buss 46. Så fort det kommer et lite snøfall er sporveiene ute og kjøre. Bare ikke bokstavelig talt. Jeg har ikke kalkulator med stort nok display til å kunne regne ut hvor lenge jeg har venta på buss 46 denne uka..

8 Comments:

Blogger tingaling said...

...em, hvordan kommer jeg inn på ukas vaffel med brunost lista di? (er en kilimanjaro bestigning nok?!)

03 March, 2006 16:53  
Blogger Hansmagnus said...

Du blir herved nominert for neste uke!

03 March, 2006 16:56  
Blogger Anna said...

najs side dette, ligner på min *smile* keep up the good work og måtte gud velsigne deg masse!

04 March, 2006 02:57  
Blogger Martin B. said...

Jeg blir svært skuffet om jeg ikke fortjener å en gang være Ukas vaffel med brunost. EN GANG! Det er alt jeg ber om(eller håper på..hehe)

04 March, 2006 17:34  
Blogger Stine said...

ukens surprise: DEG!
takk for vår to minutters prat i bogstadveien!!!

05 March, 2006 00:13  
Anonymous Anonymous said...

Jeg syns du går for hardt ut mot Oslo Sporveier. Det er tross alt ikke dems feil at været er sånn det er. Jeg tør også påstå at yrkessjåførene ikke har noe stort ønske om å være forsinket.

Skivebom! Du får ukens lapskaus av meg. :-)

06 March, 2006 14:05  
Anonymous Anonymous said...

Minner om at våre kjære casio lommeregnere som vi brukte i våre dager på Katta hadde et stort display der man kunne skrive flere sammenhengende linjer. Jeg trekker din påstand om lommeregnere i tvil, rett og slett. Dog er du langt fra nominasjon til ukas kjøttmeis.

08 March, 2006 23:41  
Blogger Unknown said...

HansMagnus! Jeg kan egentlig også godt tenke meg å bli ukas vaffel! Men du trenger nok mer enn en brunost for å dekke denna vaffelen! :)

21 March, 2006 22:06  

Post a Comment

<< Home